nedeľa, 8. januára 2017

Z grafika je inžinier

Som minule kolegovi opisovala jednu situáciu:
Otvorím si v programe súbor na 7000 riadkov a je to strašne pomaleééé a seká mi pc, niečo zmením, uložím a zapamätám si, že už to nemám otvárať... a potom o 5 minút mi tam naskočí možnosť porovnať súbor s predchádzajúcou verziou a ja v snahe skontrolovať sa na to KLIKNEM a ono sa to otvorí samozrejme DVAKRÁT.
a on mi povedal, že si mám založiť IT denník so here we are.
Čakala som, že zmena profesie prinesie aj neočakávané situácie, ale to, že si pôjdem zrobiť čaj a namiesto konvice použijem hentaký stroj a začne mi to fŕkať na ruku, tak dám ruku preč, ale neprestanem držať tlačidlo, takže mi to začne tiecť na nohu akože VRIACA VODA NA MOJU NOHU... tak to som fakt nečakala. A ešte som chodila po firme len s jednou ponožkou because why the fuck not.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára