utorok, 6. septembra 2016

Grafik hľadá prácu, ktorá nie je grafik

A: Vidím, že tu máte napísané photoshop. Máte aj nejaké portfólio?
Ja: Áno, link.
A: No ale toto... TOTO... Vy mi o rok zutekáte za lepšou prácou, kde budete grafika robiť!

B: Aké máte koníčky?
Ja: Grafika, photoshop...
B: A máte aj portfólio nejaké?
Ja: Link.
B: A to chcete pracovať tu? Premyslite si to dobre, máte talent, škoda je ho nevyužiť.
Ja: *BUT I NEED MONEY!*

C: Našla som si váš životopis a ponúkame vám prácu, ale pozerám, že nemáte vysokú školu, to asi pôjdete na výšku, takže nič, dopočutia.
Ja: Ehm... okay?!

Ja: Pracovala som rok ako grafik...
D: A máte aj portfólio?
Ja: Link
D: Pokračujte v tom ďalej. U nás vás bude škoda.
Ja: *už nikdy nikomu neukážem portfólio*

Ja: Takto som navrhla obálku na knihu...
E: A prečo chceš byť developer? Máš talent, v korporácii ťa bude škoda, prečo si sem vlastne prišla?
Ja: *BECAUSE I FUCKING NEED MONEY!* Chcem byť 2in1 grafik a web developer.
E: Aha, to nie je zlý nápad.
Ja: *Bich please, ja mám len dobré nápady*

BONUS:
inzerát: hľadáme externého grafika s možnosťou postupu na interného.
F: prijímame ťa, môžeš u nás pracovať.
Ja: *omg OMG dúfam, že postúpim na interného grafika!*
o 2 roky
F: Ponúkame ti post interného  grafika, máš záujem?
Ja: Nie.
F: Prečo?
Ja: Chcem byť web developer.
F: Ponúkame ti miesto web developera, máš záujem?
Ja: Nie.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára