nedeľa, 28. augusta 2016

Grafik hľadá prácu

Inzerát: Hľadáme grafika, musí ovládať prácu v Adobe na OS X
Ja: Jasné, jasné, ovládam všetko.. veď aký rozdiel môže byť medzi windows a dákym os X?

Inzerát: Hľadáme grafika... bla bla... hlavnou pracovnou náplňou bude tvorba textov...
Ja: To hľadáte copywritera!

Inzerát: Hľadáme grafika... bla... ako skúšobnú úlohu by mal navrhnúť redizajn nášho loga...
Ja: fuck off

Inzerát: Hľadáme DTP operátora, mal by ovládať photoshop, illustrator, indesign, plusom sú After Effects, 3D modelovanie, 4 ročná prax...
Ja: you mad?

Inzerát: Hľadáme grafika, musí ovládať Corel, lebo my robíme iba v Coreli.
Ja: WHY

Inzerát: Hľadáme grafika... portfolio vo forme PDF posielajte na bla@bla.hu
Ja: Čo si šiši? pošlem ti to v pdf a za chvíľu máš plnú schránku.

Môj životopis: Photoshop - expert, Illustator - pokročilý, Indesign - začiatočník
Inzerát: Grafik by mal ovládať photoshop, illustator, indesign na úrovni expert
Môj životopis: Photoshop, Illustator, Indesign - expert

Na pohovore: Ako ste sa dostali ku grafike?
Ja: *Som sa nudila.*

Na pohovore: Ako ste sa dostali k svojim zákazkám?
Ja: *Ako slepé kura k zrnu.*

Na pohovore: Koľko hodín týždenne ste pracovali?
Ja: Neviem, ale denne to bolo viac ako 12... Každý deň, 7 dní v týždni, aj cez sviatky.
Ženská, čo viedla pohovor: o_O O_o O_O WAT o_O
Ja: Mňa to bavilo.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára