utorok, 29. marca 2016

Grafik vo vonkajšom svete

V reštaurácii: Panebože ten font je otrasný a to podfarbenie... vyzerá to hrozne a zle sa to číta a pozri, nepodporuje to všetky znaky a oni to nechali TAK *vystrašený škrekot*
*o 5 minút* stále nechápem, prečo zvolili takéto podfarbenie a dali tam ešte aj mega veľký tieň.

V obchode: Óóóó čo to vidia moje oči! Taký krásny obal, to si musím kúpiť.
*pri pokladni* ach, to je také dokonalé, prekrásne, úžasné, musím zistiť, kto je autor.
*doma* nádhera, proste nádhera!

Pri raňajkách: ten obal zo šunky je strašne divný, prečo tam dali obrázok jahody? Akože... jahoda a šunka? A tie farby... meh... ja by som to spravila takto a *beží po fixku do izby a začne prekresľovať obal*

Na ceste: Prečo dali to písmo na billboarde tak blízko ku kraju?

Mail od doktorky: Comic Sans? Ona sa ma snaží zabiť! Alebo minimálne chce aby som dostala infarkt.

Článok na internete: Pred výkričníkom, bodkou a čiarkou a otáznikom a... SA NEDÁVA MEDZERA! moje oči, MOJE OČI! A prečo používaš dĺžeň namiesto apostrofu? A spojovník namiesto pomlčky? Čiarky namiesto úvodzoviek? *znechutene zatvára okno s článkom*

Vždy a všade: OMG niečo mi napadlo... rýchlo pero a papier, mám super nápad, musím si to zapísať a nakresliť a bude to dokonalé!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára