streda, 20. januára 2016

Zo života grafika five

Zákazník: A toto chcem takto.
Ja: Nie, to nebude vyzerať dobre, lebo produkty sa orezávajú a rezačka behá +- pár milimetrov.
Zákazník: Ale ja to chcem takto, chcem mať tenké čiary na krajoch.
Ja: *more nerob mi nervy* Nie je to možné, vysvetľovala som Vám, že produkty sa orezávajú a môže sa stať, že na jednej strane bude hrubá čiara a na druhej žiadna.
Zákazník: Ale nedalo b-
Ja: *NIE, NEDALO!!!*

Zákazník: V prílohe sú texty a kedy to príde?
Ja: *a čo ja som Nostradamus, čo ak ti poviem, že do piatich dní a tebe bude trvať 10, kým schváliš návrh?*

Zákazník: Chcem zmeniť počet kusov na 200.
Ja: Kontaktujte zákaznícky servis.
*o pár dní*
Zákazník: Chcem pridať do objednávky ešte dačo.
Ja: Kontaktujte zákaznícky servis.
 *o pár dní*
Zákazník: Chcem ešte zmeniť počet kusov.
Ja: *boha ja som len grafiiiik!!! ja ti to tam neviem zmeniť!!! :(* Kontaktujte zákaznícky servis.
 *o hodinu*
Zákazník: Môžem ešte zmeniť počet kusov?
Ja:*ZÁKAZNÍCKY SERVIS!!!!!!!*

Zákazník: Tento návrh sa mi nepáči, chcela by som zmeniť ešte toto a tamto a hento.
*o 30 zmien neskôr*
Zákazník: Ale máte dúfam uloženú aj tú pôvodnú verziu, lebo ešte neviem, ktoré si vyberiem.
Ja: *are you fucking kidding me*

Zákazník: Tie okraje nechcem takto, keď sa to zavrie, tak nech sú texty hneď vedľa seba.
Ja: Je tam dorobená spadavka, produkty sa orezávajú, bude to hneď vedľa seba.
Zákazník: Tá medzera je podľa mňa veľká, nedalo by sa tie texty dať bližšie ku krajom?
Ja: Nie, texty sú úplne na kraji, ďalej sa už posunúť nemôžu. *LEBO SA TO ZREŽE!*
Zákazník: Ja chcem, aby tie texty boli hneď vedľa seba, keď sa to zavrie, nedá sa to posunúť viac?
Ja: *čo som komu urobila*
Zákazník: Nechcem také hrubé okraje.
Zákazník: A tie okraje musia byť také hrubé?
Zákazník: A nedajú sa tie okraje dať tenšie?
Zákazník: Chcem tie okraje tenšie, aby texty boli hneď vedľa seba.
Ja: *spadavka, Spadavka, SPADAVKAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! posielam návrhy bez spadavky*
Zákazník: Tie okraje by som chcela ešte tenšie.
Ja - kolegovi: čuj Hentá nechápe, že sa to orezáva a nemôžem jej dať texty bližšie ku kraju, lebo...
Kolega: Ok, ja jej zavolám. *o 5 minút neskôr* Schválila návrh, môžeš upnúť pdf.
Ja: Teach me master.
*o týždeň*
Zákazník: V mojich vytlačených produktoch sú samé tlačové chyby!!! Chcem to reklamovať!
Ja: *no krása! lebo sa sústredíme na jebnuté okraje, nieže by si si texty skontrolovala!!!!* Dobrý deň, texty sú skopírované zo súboru, ktorý ste mi posielala, návrhy Vám boli niekoľkokrát poslané na kontrolu, návrh ste odsúhlasila s tlačovými chybami, Vaša reklamácia nebude uznaná, za texty nezodpovedáme. *hlavne ak sú to mená, dpc preco si ludia myslia, ze im viem orpavit mena, to skade mam vediet, kto sa ako vola?!*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára