utorok, 1. decembra 2015

Zo života grafika

Zákazník: v prílohe je môj návrh, ktorý je už hotový do tlače *v prílohe posiela jpg obrázky*
*stiahnem súbory, otvorím vo photoshope*
Ja: hm tak sa na to pozrime, vraj pripravené do tlače, chýba mu spadavka, má to 72DPI, je to rgb, texty budú nečitateľné...
*píšem mail* Dobrý deň, pošlite mi prosím editovateľné súbory, Váš návrh je potrebné trocha upraviť.

Zákazník: pisal som na noreply@... a nikto sa mi neozval

*24.12 - akože VIANOCE!* Zákazník: pisal som na zakaznicky servis a nikto sa mi neozyva
*well well, čím to asi bude?*

Zákazník: v prilohe su subory uz pripravene do tlace, je tam aj spadavka, netreba nic menit, mozete rovno tlacit
*neverim!*
*otvaram subory.... facepalm*
Ja: Dobrý deň, spadavka je časť grafiky, ktorá sa orezáva, nesmú v nej byť žiadne texty!

Zákazník: *pošle súbor v prílohe, predmet žiadny, správa žiadna, email mackopu@gmail.com*
Ja: *hm ideme sa hrať hru Hádaj kto som?*

Ja: Dobrý deň, ....blaaablaaa... S pozdravom,
Zákazník: chcem vacsie pismo
*maminka ťa nenaučila odzdraviť?!*

Zákazník: Ja si to nechám spracovať u rôznych grafikov a ktorý návrh sa mi bude páčiť, tak tomu zaplatím.
Ja: Ja pôjdem do Tesca, kusnem si z 5 rôznych salám a ktorá mi bude chutiť, tak tú zaplatím a potom pôjdem k 10 zubárom, každý nech mi spraví jeden zub a ktorý sa mi bude páčiť najviac, tak tomu zaplatím. PREČO SI VŠETCI KURVA MYSLIA, ŽE PRACUJEM ZADARMO?! MAKE IT STOP. Nežijem zo vzduchu a nikto mi neplatí za ničnerobenie! Ak si počas práce zapnem facebook, tak mi stratený čas nezaplatí nikto, ak si idem uvariť čaj, tak mi ten čas nezaplatí nikto. Ak si necháš spracovať grafiku u 10 rôznych grafikov, tak tým 9 ich premárnený čas nezaplatí nikto a pracovali zadarmo! kde to žijeme?!

som sa zas rozčúlila.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára