pondelok, 14. decembra 2015

Zo života grafika štyri

Zákazník: v prílohe vám posielam fotky troch produktov, ktoré som doma mala, ktoré z toho sa rozmerovo podobá nášmu?
Ja: *are you sirius???? a čo zase som za kúzelníka, že len tak z fotky zistím, čo má koľko centimetrov? to si si nemohla zobrať pravítko a odmerať, ale odfotíš a pošleš mi to? wtf girl, wtf*

Zákazník: A toto si otvorte v tomto programe a tam spravte toto a tamto a potom si to uložte takto a ak to nepôjde otvoriť, tak Vám pošlem iné, ale určite to bude robiť v tomto programe, tak Vám to pôjde a spravte to takto a použite toto.
Ja: *kurva a toto je čo, si to zrob sám, keď si taký múdry*

Ja: Dobrý deň, ten návrh je zlý, je potrebné ho prerobiť.
Zákazník: Nechápem prečo je zlý, veď som ho robil vo worde.
Ja: *speechless*

Zákazník: Môžete tlačiť.
*o 5 minút*
Zákazník: Ja som tam ešte našiel chybu, už je to vytlačené?
Ja: *no jo no jo, u nás to funguje proste tak, že ak zákazník pošle mail môžete tlačiť, tak sa to do sekundy všetko vytlačí, tak máte smolu, už je to vytlačené :(*

Ja: skontrolujte si VŠETKY texty poriadne bla bla
Zákazník: je to dobre, môžete tlačiť.
*o 5 minút* ešte tamto chýba dĺžeň, potom môžete tlačiť
*o polhodinu* ešte jedno meno sme zabudli
*na druhý deň* tento text chceme zmeniť.
...

Zákazník: A tri mená ste napísali zle! Tam má byť dĺžeň a hentam mäkčeň bla bla
Ja: *nerozčuľuj sa, nerozčuľuj! JA TIE TEXTY KOPÍRUJEM! ako mám kurva vedieť, kto má aké meno?!!?!?! to nestačí, že vám opravujem gramatické chyby?!*

Zákazník: A ku fotkám dopíšte ešte mená.
Ja: *hej dobre, ja si tam dopíšem Marienka a Janko a všetci budú Marienka alebo Janko, ak mi nepovieš, kto sa ako volá!*

Ja: Posielajte orezané fotky.
Zákazník: V prílohe orezané foto.
Ja: *boha to kto a čím orezával, kúzelnou palicou?! to radšej neorezané mohli poslať -_- *

Zákazník: v prílohe foto.
Príloha - 30 word súborov, v každom jedna foto
Ja *facepalm*

Zákazník: bla smajlík smajlík bla bla... smajlík smajlík bla bla blaaa smajlík smajlíík bla bla
Ja: *Bože, tí ľudia dnes už nevedia písať bez smajlíkov.*


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára