štvrtok, 3. decembra 2015

Zo života grafika number zwei

polnoc
Zákazníčka: Dobrý deň, chcela by som zmeniť toto a tamto.
Ja: Dobrý deň, v prílohe posielam zmenené grafické návrhy.
Zákazníčka: Ešte prosím zmeňte hento a ešte tamto.
... 02:00
Ja: bla v prílohe bla bla
Zákazníčka: A vy ešte nespíte? :O
Ja: *nespím, chcem ťa mať z  krku*

Zákazníčka: Chcem 2 grafické návrhy, jeden taký z Vašej stránky, ale upraviť ho nejak, len neviem ako a druhý tiež Váš a upraviť hentak a takto.
Ja: *upravujem prvý návrh, tiež neviem ako... vzniklo niečo celkom pekné, robím druhý návrh, ok super, všetko pekné* Dobrý deň, bla bla v prílohe.
Zákazníčka: Dobrý deň, vybrali sme si iba druhý návrh, ale chceme ho zmeniť.
Ja: *a stavím sa, že neviete ako!*

Zákazník sa na mňa sťažuje: Už prešiel týždeň a ešte sme nedostali žiadne grafické návrhy!
Ja: *Bea sa najprv ukľudní a až potom odpovedá* Hlavný prvok na návrhoch majú byť fotky, fotia sa až o 2 týždne, AKO im mám bez fotiek spracovať návrhy?! Nie som kúzelník.

Zákazník: Toto chcem mať na návrhu *v prílohe posiela nekvalitný obrázok 2x5cm, návrhy majú 18cm*
Ja: *aaaach vyhľadávanie v google podľa obrázka, poď ku mne, ty moja láska!*

Zákazník: Chcem takéto písmo *v prílohe posiela .jpg obrázok*
Ja: *uhm a ja chcem teleport... prečo si ľudia myslia, že som sakra kúzelník a z obrázka rozoznám aké je to písmo?! Vyzerám, že mám v hlave dafont?*
Ja: Dobrý deň, v prílohe bla bla bla písmo som použila, také aké ste chceli *je iné, ale stavím sa, že si to nevšimne*
Zákazník: Super, ďakujem, môžete tlačiť.
Ja: *HA! I knew it.*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára