štvrtok, 10. decembra 2015

Zo života grafika number tři

Zákazník: Už sa to tlačí?
Ja: *a čo ja viem, ja ani neviem, kde sa tá tlačiareň nachádza, pracujem externeeee!!!!*

Zákazník: Pošlite mi číslo účtu, nech to môžem zaplatiť.
Ja: *a odkiaľ si ho asi tak vyhrabem, ja som len grafiiiik :(*

Zákazník: A kedy mi to príde.
Ja: *nevieeeeem, nepracujem na pošteeee!*

Zákazník: Je tá tlač kvalitná?
Ja: *a čo ja vieeeem, naživo som nevidela jediný produkt*
Dobrý deň, áno je.

Zákazník: Chcem posunúť texty viac na kraj.
Ja: To nie je možné, musíme dodržovať určitú vzdialenosť od kraja, aby z textov nebolo zrezané.
*o pár dní*
Zákazník: A ten text sa nedá posunúť viac na kraj?
Ja: *nedá, lebo inak to bude vyzerať nap*ču!!!!!*

Zákazník: Rozmery fotiek budú tie väčšie.
Ja: *a to je akože koľko?! meter x meter?!*

Ja: ... Váš grafický návrh má rozmery 45cm x 18cm, chcete produkt vytlačiť takto alebo si želáte náš štandard 18x8cm?
Zákazník: Chcem štandard, ten rozmer som dal taký, aby som neprišiel o detaily.
Ja: *logic not found*

Zákazník: A koľko to stojí?
Ja: *A čo ja viem?! Ja som len grafiiik :( Tam to máš v objednávke, tak si to pozri!!!*

Ja: ....bla bla v predmete správy prosím uvádzajte číslo Vašej objednávky.
70% mailov: bez predmetu
25% názov školy alebo triedy / meno a priezvisko / názov produktu
4% číslo objednávky
1% celý mail napísaný v predmete

Zákazník: A to ten veľký sivý nápis tam bude?
Ja: Nie, to je vodoznak, ktorý sa pred tlačou odstraňuje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára