piatok, 12. septembra 2014

Ropná škvrna v mojom čaji.

To si tak obzerám fotky na instagrame a tam zrazu Sandwich with humans čítam ešte raz a je tam  Sandwich with hummus. Ešteže tak. Som sa zľakla, že sledujem ľudožrúta.
... a potom so si možno uvarila čaj a možno som naňho podozrivo hľadela, lebo možno v ňom plavalo niečo ako ropná škvrna a možno mi to zasvinilo celý hrnček! A tak som prišla s novou teóriou ako sa vyrábajú čaje (o rakytníkovom ste sa mohli dočítať tu).
Postup výroby čaju je nasledujúci: Najprv vyťažia ropu, poukladajú na slnko, áno čítate dobre NA SLNKO! Normálne astronaut ide s ropou na slnko, tam poukladá, o pár dní príde a vezme to čo ostalo. Donesie to nazad na zem a tam to pobalia do čajových vrecúšok a ja si to potom doma uvarím a čudujem sa  prečo mi tam hore furt pláva ropná škvrna. Ale vlastne po tomto odhalení výroby sa už nečudujem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára