sobota, 6. septembra 2014

Láska na prvé streknutie a mesiac

August, plodný to mesiac. Nielenže má kopa ľudí narodeniny, ale aj veľa článkov som napísala. Bohvie čím to bude. Možno preto lebo svieti slnko a všetkým pripeká mozog a keď mi pripečie mozog tak sa mi v hlave rodí bááárs veľa nápadov. Nie nie! Celé zle! Veď minule som sa tu sťažovala, že málo slnka a nemôžem sa kúpať v bazéne ...
A už je september, ja som nestihla tento článok vytiahnuť z konceptov, ale to je jedno, podstata ostáva rovnaká, v auguste má veľa ľudí narodeniny.

Nedávno sme prášili a šúchali a umývali a neviem čo ešte starý gauč a kreslá a smrdeli divne tak mi napadlo, že ich postriekam voňavkou, čo sa mi nepáči ... a ako som začala striekať, tak sa mi zapáčila a došla som k tomu, že nie je veľa voňaviek, čo by sa mi zapáčili na prvé streknutie a potom, že moja kniha by sa mohla volať Láska na prvé streknutie a potom som nad tým viac pouvažovala a tento nápad som zavrhla lebo to znie VŠELIJAK! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára