streda, 28. mája 2014

Pod kokosovým stromom

Až teraz mi svitlo, že kokosový strom je vlastne palma …

Dnes som bola v obchode a obzerala som si slnečné okuliare a došlo mi, že mám strach zo stojanov, na ktorých sú slnečné okuliare. Vždy keď sa k nejakému priblížim tak sa bojím, že to celé spadne a budem to musieť zaplatiť lebo všetky okuliare sa rozbijú. A čo tak otočiť stojanom aby som si mohla obzrieť aj ďalšie? Nehrozí! Radšej sa tam okolo toho budem krútiť ako šibnutá a až po dôkladnom zvážení sa odvážim vybrať jedny okuliare z toho prekliateho stojana a zisťujem, že  sa nevidím v zrkadle lebo je príliš vysoko a tak tam všemožne poskakujem aby som sa aspoň zahliadla a zisťujem, že v nich vyzerám ako debil a vkladám ich naspäť do toho prekliateho debilného labilného stojana.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára