piatok, 4. apríla 2014

Pohni sa

Taká situácia:  idem po chodníku a zrazu ľudia, rozprávajúci sa na chodníku a keď ich chcem obísť musím ísť na cestu, ale ja na cestu aby ma dáke auto zrazilo nepôjdem a tak vrážam do ľudí s myšlienkou v hlave MOVE BITCH!

Situácia číslo 2: ponáhľam sa do školy, zrazu predo mnou na schodoch pomaly sa vlečúce stádo, ktoré sa nedá obísť ani z jednej strany a tak s myšlienkou uhni do piče do nich strkám a nasrato kričím pohni tou tlstou riťou, nie každý má čas vliecť sa ako slimák.

Situácia číslo 3: na železničnej stanici je otvorená iba 1 pokladňa, o chvíľu mi ide vlak no tetka predo mnou zrazu dostala chuť vykecávať sa “A čo ako sa má Jožko, a ako bolo na oslave a kde pracuje syn …” a ja zrazu kričím vypadni od tej pokladne, tá ženská je v robote, nemá sa tu s tebou čo vykecávať navaľte mi môj lístok  lebo ak kvôli vám zmeškám vlak tak tú stanicu rozjebem na sračky!

Situácia číslo 4: Čakám na autobus (nie mhd, lístky dáva vodič), na stanici kopec ľudí, stojíme od seba pár centimetrov, autobus prichádza a zrazu všetci dostanú úžasný nápad tlačiť sa, všetko proste tlačme všetko lebo tak sa skôr dostaneme do autobusu, ktorý je prázdny a je v ňom po piči miest, ale my sa proste budeme tlačiť lebo keď tam budeme o 10 sekúnd skôr ako niekto iný tak určite budeme doma skôr ako niekto kto nastúpi posledný … a ja už len kričím kurva netlačte sa na mňa, ešte raz mi niekto jebne kufrom/taškou do nohy tak mu jednu pridrbem!

Situácia číslo 5: Stojím v rade pri pokladni, za mňa sa niekto postaví s košíkom a drbne do mňa, pomyslím sa ok asi neodhadol vzdialenosť a posuniem sa o 10 centimetrov a čo sa nestane? jebs zase do môjho chrbta s košíkom! Posuniem sa zas, lebo tak nechcem mať košík natlačený na chrbte a čo sa stane? no? presne tak! Zase jebs s košíkom do môjho chrbta a ja sa otáčam a kričím ešte raz mi jebneš s tým košíkom do  chrbta tak sa postavím za teba a budem do teba narážať košíkom každé tri sekundy! WTF si myslí, že pokladníčka to skôr nablokuje keď mi bude vrážať do chrbta?

Mám rada svoj osobný priestor, neznášam keď mi ho niekto narušuje a keď sa na mňa niekto cudzí lepí (výnimku dokážem urobiť len v BA v MHD), neznášam keď sa ľudia spomalene pohybujú (výnimka ak sú telesne postihnutí) alebo sa v strede cesty zastavia a človek ich nevie obísť. Bože ľudia ma vytáčajú do nepríčetna!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára