sobota, 15. februára 2014

Zelený čaj

Občas si uvarím zelený čaj a občas chutí ako ryba.

Neviem čím to je, ale vždy si doňho dávam med a taký ten citrón v umelej fľaši a raz chutí normálne a raz ako ryba. Podľa mňa to bude nejaký skrytý poľský výrobok a pri výrobe tam miešajú mleté rybie kosti alebo sušené vnútornosti a to ma vedie k mojej úvahe o tom ako vznikol rakytníkový čaj, ktorý sme raz mali doma. Viete ako sa vyrába morská soľ? Ja nie, ale vymyslela som si vlastný spôsob a určite to tak robia. Čiže zoberú morskú vodu, vyparia ju a tadááá ostane soľ, no a rovnaký princíp určite použili aj pri tom rakytníkovom čaji, len namiesto morskej vody použili močovku. Tak normálne zobrali z dákej žumpy jej obsah dakde to prcli, nechali odpariť tekutiny a tadááá vznikol rakytníkový čaj!

 Alebo to bude mnou pretože mám divné chuťové aj čuchové bunky. No minule som dala do aromalampy dáku chmaru čo mala voňať ako citrónová tráva lenže podľa mňa to smrdelo ako ryba, určite zas dáky poľský výrobok, do ktorého namiešali rybie kosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára