piatok, 28. februára 2014

Pizza za 1€ alebo zadarmo

Pred chvíľou mi na dvere zaklopal nejaký ujko s tým, že ponúka zľavy na pizzu. Zobrala som to a prelistovala zhora dole. Moja obľúbená Hawai stála 5€. A teraz rozhovor (približný)

ja: Ja si pečiem pizzu doma a vyjde ma to lacnejšie
on: O tom pochybujem. A ste tu sama? A koľko vás tu býva? Ale občas určite chcete ísť do reštaurácie …
ja: Nie. (chudák netušil, že som introvert, čo neznáša reštaurácie)
on: A sú tam také kupóny, aj na kozmetiku, však si zájdite na kozmetiku.
ja: Nie.
on: A potom na tie pizze sú tam také kupóny, že zaplatíte za jednu a druhá je za 1€ (alebo zadarmo, už nepamätám)
ja: Uhm *usilovne rozmýšľam ako sa ho zbaviť*
on: A tie pizze sú fakt veľké a po niekoľkých sa vám tá suma vráti.
ja *hádžem leták na chladničku*
on: Vy ten leták nechcete?
ja: Nie, ale možno spolubývajúce budú chcieť.
on: Tak mi ho vráťte, stojí 20€!
ja: Tak to potom už duplom nechcem! *vraciam leták a zatváram mu dvere pred nosom*
ja: *WTF o tom musím napísať na blog!*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára