štvrtok, 13. februára 2014

Nechápem

prečo ľudia na našom intráku chodia na 2. poschodie (well prvé ale tu sa počíta prízemie ako prvé …) výťahom. To je také ťažké prejsť tých 10 či koľko schodov peši? Ja chodím na tretie pešo, ale to bude tým, že neznášam čakanie a radšej pôjdem pešo ako by som mala 10 sekúnd čakať na výťah. Aj do školy chodím pešo, všetci sa mi čudujú prečo nechodím autobusom a nechápu keď im poviem, že neznášam čakanie. Radšej pôjdem 2 kilometre pešo ako by som mala 5 minúť čakať na bus a tiež je mi ľúto dať 35 centov či koľko za jednu trasu. Proste svet je plný nechápavých ľudí!

Dnes ma cestou do školy ošpliechalo jedno hovädo na aute. Kľudne som si vykračovala po chodníku a zrazu jeeebs a voda bola na mne. Oproti išlo dáke decko s mamou a pripadalo im to strašne vtipné .. well môžem vás hodiť do potoka a uvidíme kto sa bude smiať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára