sobota, 15. februára 2014

Moja hlava

Bolí ma hlava! Chcem si čítať knihu, ale bolí ma hlava a tak sedím pri počítači lebo čo dokáže vyliečiť bolesť hlavy rýchlosťou blesku? Čumenie na monitor.

Vždy keď počujem zvuk lietadla alebo helikoptéry tak sa zľaknem, že nás ide niekto  bombardovať a ja už nikdy neuvidím svojho drahého, poteším sa, že už nikdy nebudem musieť ísť do školy a potom keď ten zvuk zmizne tak si poviem hm tak asi neee, nikto nás nejde odstreliť. Samozrejme ma to poteší, bo kto by chcel umreť keby bol taký mladý a krásny ako ja.

Chcela by som napísať knihu, ale nenapíšem, lebo ľudia by ju nepochopili. Chcem aby sa moja hrdinka v knihe zamilovala, robila šibnuté veci a potom by skočila z  mosta alebo čo, lebo nedokáže žiť vo svete kde ju ľudia nechápu. Lenže keby som napísala takúto knihu tak by sa na mňa zvalila kritika, že som amatér a nevedela som ako ukončiť knihu a tak som moju drahú hrdinku zakillovala. Iným by vadili veci, ktoré by robila lebo zabednení ľudia nechápu, že šialení ľudia robia šialené veci. A nesnažte sa ma presvedčiť o opaku, ja už všetky tie výhovorky poznám!

Chcela by som napísať knihu, ale nenapíšem, lebo neviem písať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára